Her finner du svar på ofte stilte spørsmål. Vi håper du finner det du leter etter. Hvis ikke er det bare å kontakte oss!
Hvor kan jeg kjøpe MASCOT-produkter?
Jeg vil kjøpe mange MASCOT-produkter. Hvor kan jeg få et pristilbud?
Hvor finner jeg MASCOT-kataloger?
Har du spørsmål om MASCOT-produkter?
Er det mulig å tilpasse MASCOT-produktene med f.eks. ekstra reflekser og hengelommer?
Hvordan klager jeg på en vare?
Hvor finner jeg bilder av MASCOT-produkter?
Hvordan blir jeg en MASCOT-forhandler?
MASCOT-produkter selges alltid gjennom en forhandler. MASCOTs forhandlere har skreddersydde løsninger som passer for deg. Bruk søkefunksjonen til å finne en forhandler i nærheten av deg.
Bruk søkefunksjonen til å finne forhandlere som gir pristilbud. De gir deg et tilbud i samarbeid med MASCOT.
Hvis du leter etter en bestemt produkttype, farge, sertifisering eller kvalitet, kan du filtrere når du søker, for å se hva som finnes i MASCOTs utvalg.
Vi kan justere standardprodukter, og ved større bestillinger tilbyr vi også kundetilpassede løsninger. Kontakt MASCOT eller din nærmeste forhandler for mer informasjon:
For å klage på en vare må du ta kontakt med forhandleren du kjøpte varen av. Forhandleren sender varen tilbake til MASCOT, som inspiserer varen og erstatter produktet hvis feilen er en produksjonsfeil. Har du bestilt klærne via MASCOT® SmartStore, må du kontakte administratoren din. Det er viktig at defekte varer sendes tilbake til MASCOT, slik at vi kan undersøke produktene og rette opp eventuelle feil.
Du finner produktbilder i høy oppløsning, merkevarebilder og videoer i MASCOTs medieportal her:
Vi er alltid på utkikk etter nye forhandlere som ønsker å selge MASCOTs arbeidsklær og vernesko til kundene sine. Les mer om alle fordelene og hvilke nettbaserte plattformer MASCOT stiller til rådighet. Etterpå kan du kontakte oss for å fortelle om strategien din og hvilke av våre plattformer som passer best for dine kundegrupper.